středa 14. července 2010

''We Suck Young Blood''

(Your Time is up)

Are you hungry?
Are you sick?
Are you begging for a break?
Are you sweet?
Are you fresh?
Are you strung up by the wrists?

(Fois-gras style)

We want the young blood.
Are you fracturing?
Are you torn at the seams?
Would you do anything?
Flea-bitten? Motheaten?
We suck young blood
Won’t let them creeping ivy
Won’t let the nervous bury me
Our veins are thin
Our rivers poisoned

We want the sweet meats.
We want the young blood.
We suck young blood.
We want the young blood.



...pokus o překlad...
(tvůj čas vypršel)
Máš hlad?
Je ti na zvracení?
Žebráš o pauzu?
Jsi sladký?
Jsi svěží?
Jsi přecitlivělý od zápěstí?

My chcem mladou krev.
Lámeš se?
Jsi roztrhaný ve švech?
Udělal bys cokoli?
Poštípat se blechama? Sežrat se moly?
My vysáváme mladou krev.

Nenech ten plazivej břečtan
Nenech nervozitu pohřbít mě
Naše žíly jsou tenké
Naše řeky jsou otrávené

My chceme sladká masa.
My chceme mladou krev.
My vysáváme mladou krev.
My chceme mladou krev.




To jsem byla v rámci svých 'akčních' prázdnin v knihovně. Stála jsem tak u toho vyhledávače a snažila si vzpomenout co všechno je v tom seznamu povinný četby k maturitě...no a tak mě napadli Radiohead. Sice nevim proč ale prostě mě napadli...Teda musim říct, že knihovní fond má snad jejich kompletní diskografii...jsem koukala...totiž většinou když zadám něco podobnýho nic nevyjede...

Z celýho alba 'Hail to the Thief' mě nejvíc dostala tahle skladba...krásně děsivá

Žádné komentáře: