středa 20. července 2011

'' Very Wet''

Dneska jsem měla program. Koupit si jízdenku do Bechyně, vrátit věco do knihovny, zajít k doktorce a nakoupit něco k jídlu. Fajn, jízdenku jsem nekoupila, Florenc je divnej. Kouipim ji až v busu. Taky jsem provětrala nový šaty a dá se říct, že měly úspěch. Hned před barákem mi starší pán povídá: ,,Děvče má pěkný oči a je hezká.'', milý co? A to jsem měla tmavý brejle. V knihovně jsem napučovala pěknou hromádku cedeček, abych měla doma co pouštět, je ohromná výhoda když jsou sousedi skroro hluchý, a pěknou knížečku o Björk.


Pak začlo strašně lejt. Vlezla jsem do Billy, že teda nakoupím, vzala jsem si ten hezkej červenej košík s kolečkama co se dá tahat jako kufr na letiši. No blumala jsem, do Billy už teda víckrát nepáchnu, ty ceny! Maso i o deset korun dražší, drahá zelenina, ovoce...všechno...nakonec jsem teda koupila rohlíky a brokolici, která byla za normální cenu. Vytvořila jsem si k večeři brokolicové menu. Čekni na fotce.


No a teď popíjim nějakej ájurvédskej čaj a poslouchám Björk a Thoma Yorka.
Taky asi pojedu v imunomodulačních drogách.
PáPá

1 komentář:

Ceady řekl(a)...

ale jsi blogerka :-)
Vždyť máš blog! :-)
A navíc jsi z Prahy, takže máš neskutečnou výhodu