středa 20. července 2011

''Red&White + Burnt Paper + Fashion Rush?''

Jo tak jsem včera překvapivě brzo vstala. Už v 7 ráno!...no musím přiznat, má to svý výhody..za ten den se toho mnohem víc stihne. Naplánovala jsem si zase cestu za bábi s tím, že se cestou ještě stavím na Arkádách (omrknout slevy) a vyzvednu blokace z opatovský knihovny. Výhoda těhle knihoven na okraji je že maj mnohem  míň návštěvníků a tudíž jsou tam k sehnání tituly, který jinak marně shánim jinde. Třeba Bukovského ,,Všechny řitě světa i ta má'' bude dozajista pěkné čtení. Ale vůbec nejradši mám tuhle knihovnu ráda, protože je jediná, kde maj 3 CD Suede a 2 CD The Rasmus. Je jediná v celičký Praze. Zkrátka má hodně kvalitní audio fond.

Mám teď nějak šťastný nakupovací období nebo co...nedovedu si to jinak vysvětlit. Ale podařily se mi zas skvělý úlovky. Hnedka 3 najednou. Tři svršky. Krásný, ty kytkovaný se mi líbily už na Václaváku, ale za ty peníze mi to přišlo moc. O to větší radost mám, že je mám a za tak málo.Navíc v H&M maj akci, že když koupíš 3 kusy ve slevě daj ti kartičku se 150Kč jako bonus. Musí se to ale utratil od 25.7.-7.8. to myslím nebude problém.

Přední díl krásně heboučký, sametový...z 350Kč na 70,-

..taky z 350...

..a zase z 350Kč...

a nakonec moje krásná nová kabelka z Bershky..za 300Kč (původně 700)


I s prodavačkou jsem si pokecala. Pochválila mi, že je to zapínací je moc hezký a že si to koupila taky. Ještě dodala, že to byly poslední kusy a že je tam dávala předchozí den. Fakt klika...se divim, že zbyly moje velikosti.

No v knihovně jsem si konečně pujčila ''Dog Man Star'' od Suede. Je to možná v dnešní době divný pujčovat si cédéčka, ale já si prostě ráda šáhnu.



K bábi jsem tentokrát dorazila. Zavařovaly jsme meruňky a málem vyudily celej barák, protože jsem do hrnce zapomněly dát vodu...no smrad jak blázen...pečený noviny na sucho bez ohýnku. Taky jsem si hrála na profi česáče ovoce. A  prodírala se houštím, ale ne za Šípkovou Růženkou, ale za malinama.










A v noci se pak koukala na film ''Rosemary má děťátko'' od mého oblíbeného režiséra Romana Polanskiho.

Žádné komentáře: